Nasza biblioteka

poniedziałek, 30 listopada 2015

Dzień Pluszowego Misia w bibliotece

25 listopada obchodziliśmy Światowy Dzień Pluszowego Misia. Z tej okazji zaprosiliśmy do biblioteki uczniów klas pierwszych ze Szkoły Podstawowej nr 66 w Katowicach. Oczywiście bawiliśmy się wspólnie z naszymi ukochanymi misiami. Zobaczcie sami!


Losujemy misiowe zagadki z baryłek po "małym Conieco"
Zagadka z książką - na podstawie Proszę mnie przytulić P. Wechterowicza
Czytamy opowiadanie o sympatycznej Ali koali - Coś na grzbiet z książki Misiostwo świata G. Janusza
Tworzymy portret misia - z zawiązanymi oczami :-)
Oto nasze dzieło ;-)
Czas na wyciąganie kolców z futerka misia Brunona
Wykonujemy pamiątkową kukiełkę misia
Teraz pora na własnoręcznie przybitą pieczątkę z pierwszą literką imienia misia
Nasze kukiełki
A na koniec niespodzianka z bibliotecznej walizki...
Kolekcja naszych misiowych bajek! Zapraszamy do wypożyczania - nie tylko w Dniu Misia.
Pamiątkowe zdjęcie z misiami.

1 komentarz:

  1. Bardzo fajne misie i pomysły!Moja córka uwielbia zajęcia w tej bibliotece. Ja też się zainspirowałam i wypożyczyłam "Dzieci to koszmarne zwierzątka domowe".

    OdpowiedzUsuń